O svařování Schváleno pro
Schváleno pro

Made by MIGATRONIC nejen v servisech Ferrari

Stále častější používání hliníkových dílů, popř. celých karosérií v automobilové konstrukci přináší potřebu jejich svařování nejen při prvovýrobě, ale zejména i při opravách. Dvojnásob to platí u výkonných sportovních a závodních automobilů, které jsou vystaveny extrémnímu zatížení, a proto vyžadují v případě oprav maximální kvalitu jejich provedení.

Automobilka Ferrari představila v březnu 1999 v Ženevě zcela nový vůz MODENA 360, který byl prvním celohliníkovým vozem v historii této firmy.

FERRARI 575M

Protože bylo vyrobeno 2.000 těchto vozů určených též pro závody Ferrari světového poháru amatérských jezdců, vybrala firma Ferrari též technologická zařízení nutná pro jejich opravy.

Celosvětová síť značkových servisů Ferrari tak byla vybavena svařovacími zdroji dánské firmy Migatronic – BDH Puls Sync 400.

Jedná se o stejný zdroj, který předepisuje firma AUDI pro opravy svých celohliníkových vozů A8, ale ve speciální Ferrari červené barvě tak, aby přesně naplnil image firmy Ferrari v autoservisech, popř. boxech závodních okruhů.

FLEX 3000 FERRARI

Nicméně stejný zdroj BDH Puls Sync 400 používal i CCS Truck Team Františka Vojtíška pro opravy jeho závodního speciálu Škoda 400 XENA při závodech Mistrovství Evropy tahačů už od roku 1998, takže jméno MIGATRONIC je velice dobře známo všem, kdo se zabývají výrobou a opravami závodních automobilů a problematikou svařování hliníku.

Právě pro svařování hliníku jsou zdroje BDH Puls Sync 400 a později i jejich nástupci stroje Flex 3000 předurčeny svoji konstrukcí, protože umožňují sekvenční svařování s přesným dávkováním tepelného namáhání svařence. Samozřejmostí je dálkové řízení svařovacích parametrů z rukojeti svařovacího hořáku a paměť, do které obsluha ukládá jednotlivé potřebné svařovací procesy, které si sama vytváří. Dále jsou tyto zdroje vybaveny i obvyklou knihovnou svařovacích procesů danou od výrobce pro všechny běžné aplikace. To všechno jsou funkce, které zajišťují vedoucí pozici zdrojů BDH Puls Sync 400 a nových Flex 3000 při svařování a opravách hliníkových konstrukcí a karosérií.